کار بخش “یادآوری” در اتوماسیون اداری چیست؟
در قسمت یادآوری امکان ثبت قرارهای ملاقات، زمان جلسات و کلیه یادآوری های لازم با انتخاب کلید "یادآوری جدید" وجود دارد. همچنین امکان مشاهده لیست یادآوری های ثبت شده گذشته نیز میسر است.
ضمنا در صفحه اولیه سیستم، امکان مشاهده یادآوری های امروز و فردا وجود دارد.
برای شروع می توان مطابق تصویر زیر بر روی بخش یادآوری کلیک نمود.
سپس در فرم بعدی با کلیک بر روی آیتم یادآوری جدید، می توان مطابق تصویر زیر تاریخ، ساعت و موضوع یادآوری را وارد و سپس تایید نمود.
سیستم با رسیدن زمان تعیین شده، پیامی مبنی بر یادآوری موضوع مطرح شده را نمایش می دهد
نظر شما :