فرق بین کارتابل شخصی و بایگانی شخصی در اتوماسیون اداری

۰۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۴ کد : ۲۳۲۰۰ راهنمایی ها
تعداد بازدید:۳۹۶

شاید با این دو عنوان بایگانی شخصی و کارتابل شخصی در اتوماسیون اداری برخورد نموده اید.

کارتابل شخصی، کارتابلی است که در اتوماسیون اداری، با تغییر سمت و پست سازمانی، تغییر نمی کند و تا زمان بازنشستگی همیشه با شما است و می توانید نامه های مهم و شخصی خود را به آن محل انتقال داده تا در صورت نیاز، آنها را مشاهده نمایید.

اما بایگانی شخصی، می توانید جهت طبقه بندی نامه های خود و با عناوین مرتبط با نامه تهیه کنید تا ضمن نظم دهی به نامه های انجام شده، در هنگام جستجو نیز به راحتی به آن نامه ها دسترسی داشته و مشاهده نمایید. البته با تغییر سمت و پست سازمانی در اختیار شخص بعدی قرار می گیرد.

 

آموزش تصویری آموزش این دو را تقدیم می دارد:

کارتابل شخصی:

بایگانی شخصی:

کلید واژه ها: اتوماسیون اداری آموزش


نظر شما :