فرق بین کارتابل شخصی و بایگانی شخصی در اتوماسیون اداری
شاید با این دو عنوان بایگانی شخصی و کارتابل شخصی در اتوماسیون اداری برخورد نموده اید.
کارتابل شخصی، کارتابلی است که در اتوماسیون اداری، با تغییر سمت و پست سازمانی، تغییر نمی کند و تا زمان بازنشستگی همیشه با شما است و می توانید نامه های مهم و شخصی خود را به آن محل انتقال داده تا در صورت نیاز، آنها را مشاهده نمایید.
اما بایگانی شخصی، می توانید جهت طبقه بندی نامه های خود و با عناوین مرتبط با نامه تهیه کنید تا ضمن نظم دهی به نامه های انجام شده، در هنگام جستجو نیز به راحتی به آن نامه ها دسترسی داشته و مشاهده نمایید. البته با تغییر سمت و پست سازمانی در اختیار شخص بعدی قرار می گیرد.
آموزش تصویری آموزش این دو را تقدیم می دارد:
کارتابل شخصی:
بایگانی شخصی:
نظر شما :