اس اس دی‌ دو ترابایتی MSI SPATIUM M۴۸۰ ؛ بهترین انتخاب برای کاربردهای مختلف

۲۲ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۰ کد : ۲۲۳۹۰ تازه‌های حوزه فناوری اطلاعات اخبار سخت افزار
تعداد بازدید:۷۶

این روزها به دلیل افزایش حجم داده‌های کاربران نیاز به حافظه‌های ذخیره سازی با ظرفیت بالا بیش از پیش حس می‌شود. کاربران در گذشته‌ای نه چندان دور SSD‌های چند صد گیگابایتی را با قیمت‌های بالایی تهیه می‌کردند، اما اکنون این درایوهای ذخیره‌سازی با قیمتی مناسب و در حجم‌های بالا در دسترس هستند. در ادامه این نوشتار به شما خواهیم گفت که چرا امروز بیش از هر زمان دیگری به فضای ذخیره سازی با ظرفیت بالا نیاز داریم و بهترین گزینه برای ما کدام است؟

پلتفرم‌های آنلاین و دیجیتال برای سرگرمی مانند بازی‌ها فضای زیادی از سیستم شما را می‌بلعد و نیاز به حافظه ذخیره‌سازی بسیار پرسرعت دارد. بازی‌های جدید تقاضا برای حافظه‌های SSD سریع، ارزان و با ظرفیت بالا را افزایش داده‌اند.

به طور مثال بازی Call of Duty: Modern Warfare چیز در حدود 175 گیگابایت فضا نیاز دارد و این عدد برای بازی Forza Horizon 5 به بیش از 110 گیگابایت می‌رسد. شکی نیست که حجم بازی‌ها افزایش یافته و هیچ نشانه‌ای از تغییر این روند وجود ندارد.

همچنین ساخت و پخش این همه ویدیوی با کیفیت بالا نیازمند حجم زیادی از فضای ذخیره‌سازی با سرعت بالاست. همه اینها نشان از آن دارد که باید به دنبال حافظه ذخیره سازی سریع با ظرفیت‌های بالاتر بود.

برای این منظور اس اس دی MSI SPATIUM M480 با سرعت 7000 مگابایت در ثانیه و ظرفیت 2 ترابایت انتخاب ایده آلی محسوب می‌شود که از ارزش خرید بالا و گارانتی طولانی مدت برخوردار است.

MSI SPATIUM M480 با ظرفیت دو ترابایت یکی از سریع‌ترین اس اس دی‌های PCIe 4.0 بازار است که سرعت خواندن و نوشتن متوالی آن به ترتیب به 7000 و 6800 مگابایت در ثانیه می‌رسد که برای لود شدن و نصب کردن بازی‌های حیرت انگیز است.

سرعت بالا تنها ویژگی نیست که باید یک SSD داشته باشد و دفع مناسب و مؤثر گرما بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل SPATIUM M480 به حرارت گیر آلومینیومی بسیار کارآمد مجهز شده است.

اس اس دی‌های SPATIUM M480 از لحاظ کیفیت و اطمینان پذیر بودن بالاتر از هر محصولی رقابت می‌کنند. این درایوهای ذخیره سازی MSI مورد تحسین رسانه‌های معتبر سخت افزاری جهان نیز قرار گرفته‌اند. 

اس اس دی‌های SPATIUM M480 ام اس آی از تمامی ویژگی‌های پیشرفته روز شامل رمزنگاری، تصحیح خطا و محافظت از داده‌ها در برابر خرابی برخوردار هستند که آنها را برای هر نوع استفاده حرفه‌ای ایده آل کرده است. 

دوام این اس اس دی‌ها به 1400 ترابایت می‌رسد که حیرت انگیز است. اس اس دی‌های SPATIUM M480 از لحاظ کیفیت و اطمینان پذیر بودن بالاتر از هر محصولی رقابت می‌کنند.

همچنین اس اس دی‌ SPATIUM M480 با قیمت مناسب نسبت به هم‌رده‌های موجود در بازار عرضه شده و علاوه بر این در انتخاب SSD نباید گارانتی طولانی مدت و خدمات پس از فروش قابل اتکا را هم نادیده گرفت.

برگرفته از : شهر سخت افزار


نظر شما :