به گزارش مهندس طهماسبی

سامانه پیشنهاده پایان نامه در پورتال پویا راه‌اندازی شد

۰۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۷ کد : ۱۰۸۲۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۳۳
بر اساس تقاضای مدیریت محترم تحصیلات تکمیلی دانشگاه، پس از جلسه با مدیریت مذکور، پروژه تحلیل، طراحی و راه اندازی سامانه پیشنهاده پایان نامه در سیستم‌های سدف و پویا در مرکز فناوری اطلاعات کلید خورد؛ و پس از جلسات متعدد در مسیر راه اندازی این سامانه، سامانه مذکور از دو هفته گذشته عملیاتی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
سامانه پیشنهاده پایان نامه در پورتال پویا راه‌اندازی شد

طبق گزارش جناب آقای مهندس طهماسبی،بر اساس تقاضای مدیریت محترم تحصیلات تکمیلی دانشگاه، پس از جلسه با مدیریت مذکور، پروژه تحلیل، طراحی و راه اندازی سامانه پیشنهاده پایان‌نامه در سیستم‌های سدف و پویا در مرکز فناوری اطلاعات کلید خورد؛ و پس از جلسات متعدد در مسیر راه اندازی این سامانه، سامانه مذکور از دو هفته گذشته  عملیاتی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 

در این سیستم ابتدا دانشجو در سامانه پویا، بخش آموزش، با انتخاب گزینه پیشنهاده(پروپوزال) پایان نامه می‌تواند پروپوزال خود را وارد نماید.

در این سامانه، دانشجو می‌تواند برای ورود اطلاعات برای فیلدهای مربوطه، فرمول ریاضی نیز وارد نماید. (این عملیات با استفاده از ویرایشگر ck-editor قابل انجام است.)

پس از وارد کردن پایان‌نامه، دانشجو می‌تواند آن را به استادراهنما ارسال کند. با این کار، فرآیند تصویب طبق فلوچارت ضمیمه آغاز می گردد. دانشجو می‌تواند در همین بخش از پورتال پویا روند تصویب پایان نامه خود را مشاهده نماید و هر لحظه وضعیت بررسی پیشنهاده را مشاهده نماید.

در این فرآیند دانشجویان، اساتید راهنما، مدیران گروه‌های آموزشی، اعضای گروه‌های آموزشی، معاونین آموزشی دانشکده‌ها و مدیر محترم تحصیلات تکمیلی از پورتال پویا و کارشناسان تحصیلات تکمیلی از طریق سامانه سدف می‌توانند با توجه به نقش یا سمت سازمانی خود عملیات مربوطه را انجام دهند.

فلوچارت روند تصویب پیشنهاده:


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: پیشنهاده پایان نامه تحصیلات تکمیلی علی طهماسبی نوش آبادی


( ۱ )

نظر شما :